Velkommen gjest!

Kjøpsbetingelser

Betaling

Når du bestiller varer i nettbutikken kan du velge mellom følgende betalingsmetoder:

  1. E-post faktura Du får tilsendt E-faktura til e-posten din. Du betaler fakturaen. Når vi har registrert betalingen vil varene bli sendt ut til deg snarest mulig. (Ønsker du at dette skal gå ekstra raskt, kan du ta en utskrift av betalingen i for eksempel nettbanken og sende oss bekreftelse på mail eller faks.)
  2. Postoppkrav

 

Lagerstatus

Vi har valgt å bruke 3 forskjellige lagerstatus på produkter i nettbutikken.

  Butikklager (ca. 1-3 dager)  -  Produktet er på vårt eget lager.

 

  Leverandørlager (ca. 1-3 dager)  -  Produktet er på lager hos en av våre leverandører / samarbeidspartnere.

For e-post faktura betalte ordre vil disse ha samme leveringstid.

NB. Oppkravspakker må sendes fra oss så derfor vil leveringstiden vil være 1 - 3 dager lenger.

 

Leveringstid  -   Produktet finnes ikke på lager hos oss eller våre patnere.

Leveringstiden vil være 1 uke eller lenger. Ta gjerne kontakt med oss for å få oppgitt eksakt leveringstid. NB. Alle som har ordre inne vil bli holdt løpende orientert om leveringstid.

 

NB. Det kan oppstå avvik fra oppgitt lagerstatus.

 

Priser

Alle priser i nettbutikken er nettpriser, og kan avvike noe i butikken. (Vil spesielt gjelde varer med store fraktkostnader, som plasmaskjermer osv.)

Porto/oppkravsgebyr kommer i tillegg til prisene i nettbutikken.

Priser kan endres uten forvarsel.

Vi tar forbehold om alle former for trykkfeil.

Hvorfor har noen varer frakttillegg ved henting i butikken ?

En del av våre konkurrenter på nettet er rene "maskinbutikker" uten noen form for lager / butikk. Disse selger direkte fra importørenes lager, noe som betyr at frakttillegg blir lagt til på alle ordre. På varer som selges i butikken har vi fraktkostnader fra importøren lager til oss..

Angrerett

NettData AS retter seg selvfølgelig etter Angrefristloven.

Les mer om loven HER

 

Uavhentede pakker

Et kunde/selgerforhold er basert på tillit, og blir en pakke bestilt og ikke hentet er denne tilliten etter vår mening brutt. Ved returmottak av uavhentet pakke vil kunden bli fakturert for våre kostnader ved forsendelsen. Uteblir betaling vil saken bli oversendt inkasso.

Gebyr uavhentede pakker: kr.300,- + fraktkostnader tur/retur.

 

Klarna er Europas ledende leverandør av faktura- og finansieringsløsninger til netthandel.

Klarna har med sine tjenester Klarna Faktura og Klarna Konto, blitt Skandinavias mest populære betalingsmåte da du som kunde alltid får hjem varene før du betaler. Betalingsprosessen er den raskeste på nett idag, og Klarna legger stor vekt på at du som forbrukerne skal kunne føle deg trygg når du handler på nett.

Med Klarna Faktura handler du enkelt via personnummeret ditt. Du betaler alltid etter at du har mottatt varen.

Tjenesten Klarna Konto passer for deg som vil dele opp betalingen og samle alle delbetalingskjøp på en faktura. Alle kjøp du gjør med Klarna Konto i en måned vil samles på èn enkelt faktura som du mottar i midten av neste måned. Dessuten kan du alltid selv bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned.